Crescent :)

2009-10-07, 20:19:10 / Kategori: Allmänt
Nu är jag med ny cykel. Den är metalliclimegrönaktig o är superbra!!! Testade den nu ikväll o man bara fullkomligt flög fram på den! Så glad jag är nu!!!
För övrigt så har det vart en ganska bra dag på jobbet, vi har en policy att vi ska betygsätta dagen mellan 1 o 4. 4 innebär en idealdag o faktiskt började min dag rätt så dåligt, men jag lade en klockren mandibular precis innan jag skulle sluta för dagen o det gjorde hela min dag :D
Pratade med Sandra förut o det ska bli så kul att komma till sthlm, jag riktigt bara längtar!
Imorgon kommer fastighetsskötaren o ska kolla på mina fönsterbräder, för det är mögel på det i badrummet o även i själva rummet. Får se vad han säger, jag hoppas han skriver en lapp eller nått, eller åtminstonde tar kontakt på nått sätt angående vad som skall göras.
Jaha, imorgon är det ytterligare en dag på jobbet, dock en heldag. Sen är det fredag :) Då bär det av till lkpg för att natta över från fredag till lördag, sen till sthlm på lördag :)
/ Gonatt!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?