Hälsning från Rhodos

2009-09-24, 14:30:46 / Kategori: Allmänt
Hej!

En liten hälsning från Rhodos. Är just nu på kurs med jobbet o idag, torsdag är det en ledig dag dvs fri från föreläsningar. Stefan Renvert är så bra, han föreläser så bra och det är hur intressant som helst. Vi fick kompendium så det är verkligen en bra översikt på budskapet från föreläsningarna, men självklart har jag antecknat...inte lite heller utan störtmkt.

Idag var Jolanta, jag, Janne o Christina inne i Rhodos stad o gick o kollade. Fanns jättemånga affärer o det var så mysigt. Jag blev till o med kär när jag såg en pashminasjal. Jätteskön kvalitet o härliga färger.

Foton kommer sen på det underbara Rhodos! Mellan 12.00 o 16.00 har vi haft fri tid o fått sola o bada! Idag var första gången som jag badade i Medelhavet :) Kanske konstigt, men jag har vart sjuk o är lite på bättringsvägen nu. Fick penicillin här nere o en snäll tandläkare från Ö-vik hade med sig en dunderhostmedicin som funkar susen.

/ Kram ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?