No time, no see!

2009-09-09, 19:27:07 / Kategori: Allmänt
Det är hur länge sen som helst jag har skrivit här känns det som o det stämmer säkert också, har inte kollat exakt hur länge sen det är...Det har i alla fall vart full pådrag här! Jag är inne på min tredje arbetsvecka o nu är det inte alls långt till utlandskursen startar :D Rhodos...spännande det ska bli. Jag har ju aldrig suttit på ett flygplan eller sett ett modernt flygplan på nära håll så det är rejält pirrigt. Dagen vi kommer hem blir det jobb på eftermiddagen, har nämligen fullbokat med patienter den dagen så tuff rivstart hemma i Sverige då.
Jag ska äntligen få gå upp i tjänst o få heltid :D Som jag har längtat efter det o vilket bra schema jag har fått. Helt underbart. Hinner till och med träna då, utan att vara helt slut efter en arbetsdag.
Ikväll blev det S-core samt spinning, totalt 60 min. Spinningen var ett rejält intervallpass på 30 minuter och pulsen var maxad o flåset likaså. Härligt att känna att det ger :D
På fredag är det min lediga dag, hela mitt team :D Det skall bli skönt, för i fredags var jag helt slut, men det blev lite vin på kvällen o jag hittade ett jättegott vin som jag verkligen kan rekommendera "FASOLI GINO" Borgoletto SOAVE. Ett kravmärkt Italienskt vin!!! Gott!
Ikväll är det sista avsnittet på Bachelorette, tycker inte ni också att dem har dragit ut på det hur mkt som helst, de skulle kunna ha haft ett sista avsnitt istället för 3 stycken. Spännande är det i alla fall, när man väl har börjat titta på det så vill man se det ända in i slutet. Visas på Kanal5 klockan 21.00.
Kramis!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?