Som ett brev på posten...

2009-09-16, 18:36:13 / Kategori: Allmänt
Det kom som ett brev på posten efter att jag hade tränat igår, är hur risig som helst idag. Ont i halsen, huvudet o nacken samt hosta. Usch va tråkigt, var helt slut på jobbet idag. Funderar på o va hemma imorrn o på fredag för o krya på mig, jag som jättegärna ville hänga med till Rhodos, det får jag ju bara inte missa, eller hur?!
Slutade tidigt idag så jag har vart hemma o sovit sen efter det. Så var det en tant som ringde på o började prata om "livets frågor", alltså nån religionsmudda o jag bara orkade inte. Jag var inte intresserad o så blev hon osäker o bara, är det säkert det?! Varför kan de inte bara tro på vad man säger?
Ska ta ett varmt bad o bara koppla av nu
See you  ♥ !!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?