Tisdag

2009-09-15, 16:43:08 / Kategori: Allmänt
Försov mig nästan idag! Jag var jättetrött o jag stängde av väckarklockan o så vaknar jag en timme efter...men som tur är brukar ju jag ställa klockan i ganska god tid så jag hann ju till jobbet iaf, men frukost blev det dock inte :P
Tränade nu efter jobbet o det är så härligt väder :) Men jag tränade inne på gymmet, testade en ny apparat idag som hette Pro-vib. Man gör övningar på den medans den vibrerar, men den fungerar inte om man inte har den muskel man vill träna i anspänning.
Ska försöka röja undan lite här hemma, ser ju för jäkligt ut med en gång :P Jaja, det är kanske jag i ett nötskal, men på jobbet vill jag ha ordning omkring mig.
Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag ska åka till Rhodos :D Spännande!!! Ser fram emot det väldigt mkt. Komma iväg o uppleva Grekland!!
/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?