Bergs slussar

2010-08-12, 19:00:35 / Kategori: Allmänt
Är precis hemkommen från en omgång med äventyrsgolf vid Bergs slussar! En sån förändring det var...förut var det sjaskiga minigolfbanor o nu hade de gjort om det till äventyrsgolf o det var riktigt läckert. De hade gjort som en golfbana i miniatyr av Bergs slussar. Nedan kan ni se en pic på detta!! =) Härligt! Efterår blev det glass...mums!! Jag förlorade ju då tyvärr. Erik kom på första plats o mamma på andra plats.

Snart nalkas det middag med blomkålsmos med schnizel! Kanske blir det en omgång med plump ikväll med :P Man vet aldrig o kanske en Irish coffé...jag var dock inte så förtjust i det. Det var en något för rökig whisky för att platsa hem i den kombinationen så som Erik uttryckte det. Jag tog därför en Amarula med isbitar i o den slank ner ovanligt fort =)

Nu ska jag hjälpa mamma att göra iordning två nya sylådor som vi hittade på IKEA tidigare idag. Vi cyklade dit o jag hittade ett tyg som jag ska sy kuddar av. Hittade en lätt och bra beskrivning på nätet o sen en vas med lite läckra saker i sen. Det kommer pics på detta när det är färdigt o när jag är hemma hos mig i min lya igen!!

Isabellh, Emelie o Simon o min syrra var här igår =) JAg drog med mig syrran för att hämta hennes nya glasögon o de var läckra!! =) Snyggt! O sen myste Emelie med mig i fåtöljen för hon tyckte det var lite läskigt när det åskade o fullkomligt hävde ner ute!!


See ya!!

XOXOXO Lina  ♥

Leia ♥

Tack så mycket! :)



2010-08-12, 20:59:10 URL: http://leiabloggar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?