Linköping

2010-08-10, 10:16:37 / Kategori: Allmänt
Igår fick ni se lite pics av Linköping at night! Vi gick nämligen en promenad o kollade in stan o hur den har förändrats sen sist jag var här! Det är så mysigt. När man inte längre bor i Linköping så uppskattar man det ännu mer när man återvänder på besök än vad man gjorde förut. Man upptäcker nya saker o ser på staden med helt nya ögon! Underbar känsla!!!

Vilket bra välkomnande jag fick igår när jag kom o vilken överraskning - vi skulle cykla hem från stationen =) Toppen, trodde aldrig det skulle gå med tanke på resväskan...men det visade sig att det inte skulle bli mitt bekymmer. Den tog Erik hand om :P Det gick dock inte som tänkt att rulla den bredvid när man cyklade för den var alldeles för bångstyrig för det :P Mitt paket till Erik var lätt o stort o otypligt o den fick ganska många smällar på väg hem, tur att den inte var ömtålig :P

Nu har vi precis ätit frukost o ska snart iväg på lite äventyr!

See you!!
XOXO Lina



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?