Rain

2010-08-08, 14:52:44 / Kategori: Allmänt
Det blev inget fiske efter aborre igår för vi fick inte mörtarna till att nappa. Vi var vid nolhaga o skulle fiska mört o precis vid den herrgården som är där såg vi ett brudpar som skulle fotograferas. Den bron som vi fiskade ifrån är jättefin i trä o den är vitmålad o de ville självklart ta ett foto när de stod på den bron o det fick de absolut göra så vi flyttade på oss i 5-10minuter. På sin bröllopsdag vill man självklart att det ska bli fina foton för de ska man hela livet se tillbaka på o få ett leende på läpparna.

Igårkväll kollade vi på film o det blev filmen "blood and bone". Jag tyckte det var en riktigt bra film med många skratt på sina ställen. Filmen handlar om en kille som kallas Bone o som är en mästare i kampsport. Efter 5 år bakom galler skall han ut i verkligheten och påbörja ett nytt liv. Han kommer till L.A där ingen vet vem han är o häpnar alla med att slåss som en världsmästare. På gatorna i L.A är James gangsterkungen som styr o Bone tar sig snart an utmaningen att störta honom. Bone bär på en mörk hemlighet och är ute efter hämnd o han upptäcker snart att han får slåss för sitt liv!!

Har ni inte sett den o vill se en bra film så rekommenderar jag denna! Men som vi alla vet så är smaken som baken...delad :P Alla kanske inte tycker om den!!

Idag blev det städning här hemma o det ser riktigt skapligt ut nu!! =) Har även designat ett kort till Erik som jag ska ha med mig till Linköping för kortet som jag la på posten kom bort o har inte kommit tillrätta än!!

Kramis

Cissi

Va kul att du är med i dagens blogg! Lycka till =)



2010-08-08, 15:00:26 URL: http://ceciliav.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?