Something good

2010-08-06, 18:43:08 / Kategori: Allmänt
Idag har jag gjort en bra sak! Jag kom äntligen iväg o tränade bodypump på Sportlife! Igår var jag så trött när jag kom hem så det blev bara en hel massa slappande i soffan. Igår var jag nämligen i Göteborg o fikade med Dan på 2 olika cafér. Först var det lunch på ett café o sen blev det fika på ett annat mysigt café i gamla Haga. Det är så otroligt mysigt att gå o strosa i Haga o kolla in de pittoreska små butiker som finns längs med gatan.

Jag hittade en present till Nora som ska ha namnfest om en vecka. Hon är bara 4 månader o jag hittade en jättesöt bitring. Tyvärr blir det inget foto på det för den är inslagen, men jag kan beskriva hur den ser ut. Det är en rosa tummefigur som är mjuk som ett gosedjur med en trekantig ring som man kan bita i när man känner att tänderna är på väg. Skönt!!

Sen blev det även en annan present o den är till Erik som fyllde år i juli!! Bättre sent än aldrig :P

Ikväll blir det förhoppningsvis bowling!! =) Skoj som tusan nu när det har vart regnigt hela dagen, men det positiva är att det håller på att spricka upp nu.

Jo, förresten så har jag möblerat om lite här hemma. Skrivbordet åkte ut till vardagsrummet så länge så kan man kanske hitta något som smälter in bättre sen. Ikea har ett snyggt o stilrent bord o det funderar jag på!

Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?