Tåg

2010-08-09, 13:06:20 / Kategori: Allmänt
Snart ska jag åka tåg till LKPG!!! Ska bli skönt att få komma hem o spännande framförallt. Jag har ännu inte fått se mammas o Eriks nya lya!! Undrar hur dem har inrett det =) Ska bli hur skoj som helst! Igår blev det städning för hela slanten o sen lämnade jag min bil så att jag slipper få böter eftersom vi fortfarande inte lyckats få någon P-plats! Förstår bara inte!

Nedan ser ni lite pics på kort som jag har tillverkat idag. Det är alltid skoj att göra egna kort för då blir det lite mer personligt. Min syrra letade fram en jättesöt dikt som hon har använt på en del dopkort o som även finns på nätet om man söker på det. Författaren är okänd;

"Hon har kommit som en gåva, en dröm en rosenknopp.
Ett nytt liv som vill lova oss ljus och framtidshopp.
Vi hoppas du ska smycka vår kära gamla jord...
med kärlek och med lycka...
med skratt och varma ord!"

/Författare: Okänd, men finns att hitta på nätet!

Jättesöt dikt! ♥

See you
XOXOXO Lina

Cissi

Vad kul att du ville vara med i dagens blogg! Lycka till! =)



2010-08-09, 13:21:29 URL: http://ceciliav.com

Cissi

Tack så mycket! vad kul att du gillade sminkningen :)



2010-08-09, 13:23:38 URL: http://ceciliav.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?