Maräng eller Marenga?!

2010-12-16, 19:14:42 / Kategori: Allmänt
Vilket snökaos det har varit på vägarna idag. Ringde o förvarnade dem på jobbet utifall att. Det hade kommit ganska mycket snö under natten, det blåste samtidigt som det fullkomligt bara öste ner snö. eller hur säger man när det öser ner med snö? Man säger ju ösregnar :P Kort o gott så kom jag 10 minuter innan jag skulle börja i alla fall! Skönt o då kunde jag pusta ut!

Slutade som tur var tidigt idag, men jag stannade kvar o åt lunch så jag inte skulle vara vrålhungrig sen när jag kom hem...aldrig bra att vara det! Det är då man tar vad man har :P

Zuuummmbaa!! Zumba påSportlife med Sandra som instruktör. Hon är nog min nya idol :P Hon är grym på att dansa o helt otroligt att hon kan sätta ihop såna danspass som hon gör, tidigare på Sportlife fanns det något som hette Bodyjam. Men det är numera borttaget och ersatt med de erömda och omtalade Zumbapassen. Men det som jag tror är det bästa är att de sätter ihop sina egna pass så om man vill gå på Zumba så är det olika dansrörelser olika dagar. Olika dansstilar...ja maräng eller är det mareng(a)?!

Nu är det matdags!!!

Senare ikväll blir det att tira in inget mindre är VAMPIRE DIARIES. Har man välbörjat kolla så vill man ju också se hur det slutar! Eller?!

Kram!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?