Nyårsafton!

2010-12-31, 15:29:33 / Kategori: Allmänt
Tiden bara flyger iväg och 2010 är snart slut!! Nu har jag jobbat i lite drygt 1½ år. Kan ni tänka er...o sen har vi bott i denna lägenhet i snart ett år. Amazing!! Ikväll skulle det ha blivit en brakfest som jag hade laddat för rejält, men icke. Den blev inställd för två dagar sen för att det var för några som vill hänga på! Trist. Men det blir ändå en fest :) Trodde inte att vi skulle göra nånting. Snart får man väl gå o göra sig iordning. Jag ska ha en top med spets i ryggen samt ett snyggt halsband jag fyndade idag för 30:- Till detta skall jag ha jeans o sen får vi se vad jag ska hitta på för frisyr.

GOTT NYTT ÅR!! ♥

Min syster och hennes familjåker till Thailand om 2 dagar o Thomas med familj åkerimorgon. Hoppas de får det skönt i värmen o att de kan koppla av o stressa ner från vardagen. Jag känner också för att resa någonstans, men det får vänta ett litet tag. Pratade med Dan som precis har kommit hem från sin semester där. Tydligen hade det inte varit soligt så mkt, men säkert varmt o gött ändå.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

See ya 2011!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?