Lite bilder från lägenheten

2010-02-16, 14:33:21 / Kategori: Allmänt
Här är lite bilder från lägenheten och även min walk-in-closet som inte har målats om än :P Det är ett projekt som får vänta litegrann!
Foto: av Lina


Foto: av Lina


Foto: av Lina

När man har flyttat till en ny lägenhet vill man att allt ska se fint ut med en gång, men i själva verket får man ta lite pö om pö...det är som ett gammalt ordspråk "Rom byggdes inte på en dag..." Det är likadant med allt, det får ta lite tid och så småningom blir allt bra i slutändan!
Idag snöar det ute...jo o vet ni?! Det ringde en kvinna från adressändring eftersom jag har flyttat o hon ville att jag skulle ta eftersändning och hon blev lite putt på att jag inte ville ha det o försökte övertala mig att ta det. Sånt tycker jag inte om och då blir jag oftast anti. Jag sa att jag inte ville ha det o hon malde på ännu mer. "Men då skickas ju all post tillbaks till avsändaren.." Jaaa, sa jag, det gör absolut ingenting! Hade jag bara kommit på detta i efterhand att jag kunde säga såhär istället; Det fanns ju en valmöjlighet att ta eftersändning och jag har ju redan gjort det valet att inte vilja ha det!
Min syster ringde nu :) skoj att få prata med henne. Hon kommer till mig nästnästa helg med mamma o Erik! Hon får sova här o mamma o Erik ville sova på hotell! Tänkte att hon o jag kanske kunde ha lite spa med ansiktsmask o sånt... Det var längesen vi umgicks bara vi.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?