Onsdag o nu har halva veckan gått

2010-02-17, 18:54:45 / Kategori: Allmänt
Onsdag idag o solen har varit på sitt bästa humör idag o strålat nästintill hela dagen...snart nalkas våren och alla känslorna kommer på en o samma gång :P
Jag har varit hemma från jobbet idag med, men imorgon blir det jobb igen för jag känner mig mycket bättre o nästan som en människa igen. Jag vet vad jag ska göra i helgen o det är att se om det finns något bra tyg till stolarna som ska få en makeover.
Igårkväll tittade jag på Trinny & Susannah styleakuten. Dem är såå bra o jag sitter fastklistrad i soffan hela den underbara timmen som de hjälper en kvinna med att klä sig bättre. Hörrni, ni ska vara stolta över hur ni är och självförtroendet får sig en knuff i rätt riktning bara man känner sig vacker och fin. Det är budskapet som de vill ge allal kvinnor världen över :)
Idag är det ingenting på tv :P Ska äta fisk med mos o grönsaker ikväll! Mums! 2 ½ men börjar snart på tv3. :)
Ha en underbart trevlig kväll med din kära!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?