Snööö i stora lass

2010-02-20, 10:28:58 / Kategori: Allmänt
Här toksnöar det och blåser massa o har gjort det ända sedan igårmorse. När jag åker tåg till jobbet, som jag gjorde igår, brukar jag komma en halvtimme innan. Men igår stannade tåget innan Öxnered station i 10-15 min och sen rullade det in på stationen. Därefter fick vi ta bussen som inte skulle gå förrens efter 20 minuter. Så totalt kom jag en halvtimme försent istället för att vara ute i god tid. Vädrets makter kan man ju inte råda över...
Fick höra att taket på den nybyggda arenan i Vänersborg har nu rasat in!!! Inte är det det första taket som har rasat in och det lär heller inte bli det sista! Jag skulle egentligen ha åkt till Göteborg idag för att fika med Dan, men jag fick ställa in det...tyvärr!!
Tänk,  jag tror nästan alla...i alla fall många längtar till våren. Men jag undrar vart allt smältvatten ska ta vägen, det blir säkert översvämning på kuppen! Här kan ju Mjörn och ån ta emot mycket vatten eftersom det annars brukar vara ganska lågt med vatten den här årstiden, men övriga städer kan komma att få problem med detta!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?