Nu är det inte många dagar kvar

2010-01-26, 18:40:23 / Kategori: Allmänt
Nu är det inte många dagar kvar tills flytten :) Jag är så glad!! På fredag ska vi, efter jobbet, flytta sängen, soffan o bord. Stora grejor, sen på lördagen blir det förmodligen alla kartonger och sådant. Städa behöver jag ju inte tänka på än, men det skall också göras vad det lider!

Idag jobbade jag halvdag o sen blev det att fixa med hemförsäkringen direkt efter jobbet. Det tog en timme, snacka om att jag var hungrig sen :P O alla som känner mig vet hur jag är när jag är hungrig ;)

Nu ikväll har jag tränat bodypump 30 minuter o sen gym efter det, resterande 30 minuter, så det känns som om man har gjort nånting!

Nu är det köttfärsgratäng på G i köket. Ska hjälpa till lite till tror jag :P Va gott det ska bli med mat!!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?