What´s up this weekend

2010-01-11, 09:32:03 / Kategori: Allmänt
NU är det måndag igen, men helgen har varit härlig. Det är fortfarande en massa snö ute och det känns som om man är i norrland nästan. I lördags tränade jag Dancemania. Instruktören som höll i det hade kommit in på danshögskolan i Stockholm så det var ett härligt pass kan jag säga. Lite afrikanskinspirerat i början medan slutet blev mer som en dansvideo :) Bara en kille dock som det alltid brukar vara :P Senare på dagen var det dags för bandymatch. Eftersom ingen av tandsköterskorna kunde gå på matchen så blev det jag o Janne, vår ena tandläkare, som såg den. Det var skoj....men emellanåt spelade Vänersborg lite tokigt, men kom igen mot slutet o nummer 8 var stjärnan den kvällen. Vilken energi!!! Om bara alla kunde spela så skulle de kamma hem hela skiten. Vi är bandytandläkare o självklart blev vi stolta när de vann matchen med 4-3 mot Kungälv. Det kunde ha stått 4-2, men 30 sekunder innan matchen var över fick Kungälv in ett mål när de var hörna.
Söndagen var lugn o vi åkte en sväng till Alingsås o hälsade på!!! :)
Sen  fick jag ett sms av Nina - resedagboken 1. Hon var på väg till Sälen med Fredrik. Mysigt!!!!
Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?