Blekning pågår...

2010-06-15, 21:40:34 / Kategori: Allmänt
Sitter här o bleker tänderna :P Ska bli skoj o se om det blir nått bra resultat!! Det är alltid lättare att besvara frågor som patienterna har gällande blekning om man faktiskt har upplevt det själv!! =) So here it goes!

Uppdatering vad som skett under dagen - Jobbade förmiddag idag o det gick riktigt bra =) Sen var det sommarlunch på skräcklan med de andra privattandläkarna i stan plus några från Älvängen, trevligt!! När jag slutade vid 14 så var jag inne i Cerverabutiken i Vänersborg o det visade sig att de skulle bomma igen där så de har utförsäljning! 25% på allt i butiken o vissa varor är mer prissänkta än det. Värt att ta sig en titt. Hittade ett jättefint hjärta som jag bara var tvungen att ha!

Sen åkte jag hem o hämtade nycklarna till min lånebil o sen lämnade jag in bilen på service. Tur att det inte var så långt att gå från verkstaden. Går förbi postlådan o finner ett paket. Vad kan det vara tro?! Jooo, där ligger dem...mina blekskenor som Sandra var så snäll att göra till mig =) Underbart! Tränade bodypump o en stund efter maten fixade jag iordning mina tänder o här sitter jag alltså nu o kan knappt prata :P Snart är det faktiskt dags att ta ut dem=)

Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?