Försökskanin?!

2010-06-10, 18:32:28 / Kategori: Allmänt
Tjenamoss!!

Idag vaccinerade jag mig med den första sprutan av tre av Twinrix.Vaccin mot både Hepatit A och B. Jag hade haft fjärilar i magen inför detta besöket på VC idag och så kändes det som om sköterskan var helt grön på detta också. Jag hade ju lite frågor och hon sprang ut o in 3 ggr för att fråga någon annan. I och för sig så kände jag igen mig i hennes situation för jag har ju en gång varit där också eller är fortfarande också - är nog mer korrekt formulerat!! :P Nu värker det i hela armen och jag fick inte styrketräna på några dagar =( Jag som hade tänkt köra bodypump ikväll, men det får bli en myskväll hemma istället medans regnet strilar ner utanför fönstret.

Nästa vecka ska Sandra göra blekskenor tillmig =) Jippi!! Så nice!!! Ska bli såå skoj att äntligen fåbleka tänderna. De börjar bli lite gula, men caninerna är ju nästan alltid en liten annan färg på än resterande tänder.

Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?