Äntligen

2010-03-06, 23:39:13 / Kategori: Allmänt
Äntligen är det färdigt och ett ytterligare ett kapitel är avslutat! Det jag pratar om är att min gamla lägenhet är skinande ren och nu är det bara för den nya hyresgästen att flytta in i april :) Så otroligt skönt det känns, som om en sten har lättat :P Det var dock lite tråkigt att flyttstäda på en sån underbart fin lördag med sol! På förmiddagen var jag på Sportlife o tränade bodypump. Det känns i hela kroppen och speciellt eftersom jag har varit sjuk i en sådär 3 veckor. Skönt att komma igång igen!!!
Vad händer imorgon då? Jo, förmodligen blir det en härlig frukost till att börja med och sen en långpromenad...jag har hört att det ska bli sol och jag hoppas på det också :)
Ikväll blev det fiim, tyvärr inte den filmen som jag ville se, nämligen Luftslottet som sprängdes. Alla exemplar var uthyrda, snacka om populär film o jag som trodde att jag var den enda som inte såg den på bio :P Det blev en Johan Falk-film/seriedel "a national target". Den var bra!!
Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?