Walk-in-closet - a working project

2010-05-13, 10:41:42 / Kategori: Allmänt
Ska walk-in-closet.en bli färdig nån gång?! Det  har gått trögt, men now I´m back on track! Det blir spackling idag o sen i helgen blir det målning...Skönt med en ledig dag i veckan, kan det inte krylla av röda dagar??

I helgen som var va jag hemma hos mamma o Erik! De ska äntligen flytta och nu fick jag allt ta tag i mina prylar o rensa o redan nu har det hunnit bli en hel sopsäck som vi har kastat. Porslinsfigurerna som man hade gott om som liten får lämnas in någonstans så någon annan kan få glädje utav dem. Jag fick i alla fall med mig en kartong hem o en papperspåse full med grejjor. Undrar bara vart man ska göra av alla saker? Det är ju den storafrågan, för så mkt förvaringsmöjligheter har jag inte här!! Får bara hitta på någon fiffig lösning på det...

Imorgon är det en full dag på jobbet fast det är en klämdag :P Skönt ändå att kunna jobba!!

Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?