Äntligen bra igen!!

2010-11-27, 15:36:21 / Kategori: Allmänt
Nu är jag äntligen helt bra från min magsjuka, kan inte fatta att halva arbetsstyrkan på jobbet fick detta. Tror inte det hade med någon mat att göra, utan det var bara någon elak bassilusk skulle jag tro. Ingrid, Janne, Reidun, Arvid o jag drabbades av detta i mitten på förra veckan.

Har försökt pyssla lite här hemma och förbereda lite inför den stundande advent som nalkas imorgon!! Har även haft en dispyt med min symaskin, gammal som gatan, men attan så go ändå :P Den bara hakar upp sig ibland, men den är säkert bara gammal o gaggig!

Fick mig ett gott skratt när jag läste Sandras blogg om den arga tanten som bor granne med henne =) Hahaha!!!

Vad ska man hitta på för julklappar mån tro?! Har ingen aning om vad jag ska hitta på till min syrras småttingar...kommer inte ens ihåg vad man tyckte var kul i den åldern. Får gå en sväng till leksaksaffären nån dag o kolla runt o få lite inspiration. Jag vet att båda tjejerna gillar prinsessor. Simon är dock svårare att hitta på till. Han fick en byggbar legobil som man kunde bygga om o få 3 olika varianter på bilar.

Tänk vad fort det blir mörkt såhär på eftermiddagen, man hinner ju ingenting känns det som. Jo, förresten så är det -9 grader här ungefär o hur mycket snö som helst! Brrr...kallt!!

//LINA



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?