Tandsmycke och snökaos

2010-11-10, 08:15:07 / Kategori: Allmänt
I förrgår satte Sofia på jobbet fast ett tandsmycke på mig =) Det blev jättebra, jag valde tand 13 åt det mesiala hållet.

I helgen som var, tillbringade jag den största delen i Linköping! på Lördagen var jag, Carina (min syster) och hennes tre små underbara barn Isabellh,Simon och Emelie på busfabriken. Jag undrar vem som lekte mest...jag eller barnen. Tur att man har kamouflagebarn så man kan röja loss!! Efter tre timmar var jag ganska trött :P

På kvällen bjöd vi Thomas på Ming Palace eftersom han hade fyllt år. Servitrisen var inte den bästa vi har haft. Jag förstår inte varför det alltid ska bli så :P

Snökaos kan beskriva gårdagen. Det var så mycket snö, det blåste och det var helt klart scary att köra på vägen till jobbet. Ingen plogbil syntes till vad jag kunde se i alla fall. Det tog nästan 2 timmar att köra hem. Hoppas på att det blir bättre idag.

I helgen kommer mamma o Erik hit!! Det ska bli mysigt. Mamma är just nu på kurs/gymnasieordnarträff i Göteborg, så därför var det ganska så passande =).

Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?