Mat o vänner

2010-09-14, 15:49:34 / Kategori: Allmänt
Idag närjag kom hem låg det ett nytt rykande färskt nummer av Mat o vänner. Vi började prenumerera på det i och med att vi flyttade hit! Det var ett sånt erbjudande som man fick då o såklart att man gick på det. En bra tidning för övrigt, en inspiration till den annorlunda och mer festliga matlagningen inför tex. en fest,middagsbjudning eller liknande. Det blir läslektyren ikväll.

Bokade in mig på ett bodypump pass ikväll. Det var ett tag sen jag tränade bodypump nu. Veckorna bara flyger iväg. Jag har för övrigt bestämt mig för att inte fortsätta spela volleyboll. Ett beslut som både är bra och dåligt. Bra är det då jag känner att jag inte riktigt kan hänga med i spelet eftersom det krävs att man kanske har spelat några år innan och det fanns ingen direkt nybörjargrupp med någon tränare. Det dåliga med beslutet är ju självklart detta med den sociala biten. Att man förlorar chansen att kunna umgås med andra tjejer i min ålder.

Vad har hänt annars då?! Inte mycket vill jag påstå. Hösten har kommit, det märks på luften och väderomslagen. Idag var det sånt fint regn som gör att man blir helt dyngsur! Paraply är därför ganska smart att ha med sig i väskan vart man än går :P

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?