Älmhult

2011-04-02, 10:57:27 / Kategori: Allmänt
Igår åkte jag efter jobbet till Älmhult och Nina. Imorgon är det inflyttningsfest!! Stannade till i Göteborg för att göra avtryck för framställning av individuella hörselskydd. Man kan nog debattera hur länge som helst varför man ska ha dem när man jobbar med ultraljud. Men känner man obehag och lite att det skär i örat när man jobbar med det så JAA, det tycker jag absolut.

Sen var det köer och tjockt på E6 ner till Halmstad där jag svängde av!! Det var vägarbete etc som gjorde att det inte rörde sig i höjd med Bäckebol och en bit ner. Rullade in i Älmhult vid 19.00. Var rätt bra kört ändå tycker jag, men då stannade jag inte någontong på resterande av vägen. Visste inte riktigt hur jag skulle köra så tur säger jag att man kan ringa mamma. Hon bara du kör av vid vägavfart 43 vid halmstad och tar väg 117 till Markaryd. Ut på E4 mot Jönköping o vägavfart 76 och väg 120. Tada!!! Piece a cake!!

Nu håller vi på att göra oss i ordning inför dagen. 2 tjejer, ett badrum o en underbar hund Roxy som också vill vara med! Hög musik så vi kommer in i stämning inför ikväll. :) The best day ever!


Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?