Fredagsmys

2011-04-08, 19:04:54 / Kategori: Allmänt

I eftermiddag var jag på Maxi o skulle handla o gissa om det inte var folk. Det var inte lite folk, slutar alla tidigt på fredagar?! När jag kom hem ringde Dan tillmig o bara "Lina jo, jag har en fråga...skulle vi cykla Hisingsloppet på 5 mil?", varvid jag bara " när är det, vilken tid börjar det etc." Så nu visar det sig att jag ska springa vårruset tisdag 10e maj o söndagen den 15e maj ska jag cykla hisingsloppet :) Kommer jag sjunka ner i soffan den söndagen efter loppet o inte komma upp tro ;) Gött ändå!!

Ikväll var jag på aerobic. Det var en jätteduktig instruktör som vanligtsvis har det på måndagar och även MRL på onsdagar som jag brukar gå på. Helt fantastiskt roligt.

Imorgon blir det att ta med matsäck ut och kolla på alla tranorna som just nu befinner sig vid Hornborgasjön som ligger utanför Skara. Sköj ska det bli!!

TANDHYGIENISTDAGAR på SÖNDAG STARTAR DET!! Yäääj :)



Detta är ett citat ur boken "Å andra sidan" skriven av Marian Keyes;

" Män tänkte hon föraktfullt. Värdelösa skitstövlar med en hjärna och en penis men inte tillräckligt med blod för att hålla båda igång samtidigt!"

Men jag tycker ju inte så!! Som tur är ;)


Sandra

haha kul citat :P



2011-04-10, 10:51:58 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?