Speed it up or speed it down

2011-04-15, 18:53:51 / Kategori: Allmänt

Veckan har bara flugit iväg. Knappt så man hinner med att tänka ;) Som sagt så var ju jag ivägpå tandhygienistdagarna i Göteborg. Två helt fullspäckade och intressanta dagar med mingel, party och inspirerande föreläsningar. Peter Lingström, Stefan Renvert och Mai-Lis Hellénius var otroligt inspirerande att lyssna till. Peter tog upp ämnet karies och erosion - definitivt ett ämne i fokus då våra kostvanor har förändrats radikalt under de senaste 50 åren. Stefan pratade om Halitosis-dålig andedräkt. Mai-Lis Hellénius pratade om livsstil. Alla ämnen är helt klart högaktuella och det forskas ständigt om olika aspekter inom varje område. SB12 var huvudsponsor till årets dagar därav fick vi varsin flaska av den nya konstellationen SB12 duo. Självklart var det också en mässa inblandad och vid varje rasttillfälle fick vi chans att gå o kolla i de 50 olika montrarna med utställare från olika  företag. Vi fck också en massa prover på nya produkter eller befintliga som har ändrat form eller dylikt. Bilder har jag redan lagt upp :)

Idag är det äntligen fredag. Det behövs kan jag säga efter denna vecka. Man kanske kan tro att jag skulle vara utvilad efter att ha sovit på hotell i 2 nätter på Gothia Towers, men icke. Sån lyx tar man inte till sig när man får chansen ;) Det var nämligen get-together-party på söndagskvällen som började bra hos tandhygienist Reidun som bjöd på Jägermeister och vin. Det skall tilläggas att jag inte hade ätit något sedan lunchtid på söndagen. Dragen var bara förnamnet ;) Måndagskvällen bjöd på dansbandsmusik eller schlager. Richard Herrei eller något hette uppträdaren. Sedan var det en ståuppkomiker som skulle skoja till det genom att dra en massa skämt om kvinnor och hur det är att vara en mamma etc. Efter maten som var ljuvlig blev det fritt fra på dansgolvet och jag gick o la mig 00.30 efter att jag o Steff hade dansat loss framme vid scenen. Helt klart två underbara dagar som jag har njutit utav!

Nu ska jag njuta av min underbara fredagskväll  med tacos o film ♥

Imorgon blir det BoDagar i Alingsås! Trevligt!!




Sandra

Åh vad roligt du haft det Lina :D

"Dragen var bara förnamnet, HAHA"



2011-04-16, 11:15:27 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?