Update

2011-04-06, 20:08:33 / Kategori: Allmänt

Har: Precis tränat och är hungrig som ett troll!!

Just nu: Lagar mat´o ska slappa framför tv.n

Ska: Ska slappa

Humör: Glad o trött i kroppen

Äter: Snart makrill med mos

Dricker: ´Vatten

Bästa: Att helgen snart är här o att det är en föreläsning på Sportlife imorrn som jag ska gå på

Sämsta: Vet inte ;)

Dagen har gått otroligt fort o jag hade en sån energi när jag skulle träna idag så det blev ett pass MRL. Nya steg o instruktören är från Linköping. När jag efter passet kom ut i gymmet som man måste gå igenom innan man kommer till omklädningsrummet ser jag en precis likadan person som instruktören. Samma frisyr till och med. De måste vara tvillingar, för instruktören kan ju inte vara som Stålmannen, eller?! Byta om snabbt som vinden o sen vara där ute liksom. Hehe!!

" Enjoy this moment for this moment is your life"

´Kramis

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?