Vad är det som händer utanför fönstret

2011-04-30, 09:08:22 / Kategori: Allmänt

Reidun berättar på fikat vid 10.00 igår att när hon satt med en patient så hör hon något knackande på fönstret. Hon fram till lamellgardinerna och kikar ut o vad får hon se... EN PENIS!!! En man stod o pissade!! Jag ska inte behöva skämmas för att jag såg den sa hon, det ärför fan mitt fönster han står o pissar på så hon börjar knacka på rutan. Han blir helt förskräckt o kissar ner sig själv på byxan...haha!! Vilken syn det måste ha vart!

Igår när jag kom hem från jobbet rensade jag lite hemma, sen kopplade jag av  med en öl o årets första riktiga grillning. Så skönt med helg! ♥

Idag blir det en tur på stan för att kolla på solisar!!

So long!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?