Dålig update denna vecka! Sorry!! Det har ...

2011-08-28, 11:55:17 / Kategori:

Dålig update denna vecka! Sorry!! Det har varit mkt i veckan så jag har varit helt slut efter jobbet. I princip har det varit... Jobb, träning, sängen. Ja, ni förstår! I fredags skulle jag handla på maxi som tusen andra pers också, snacka om att man fick vara smidig som attan för att ta sig förbi alla kundvagnar...själv hade jag också en ;) efter den pärsen var det kortslutning i hjärnan för när jag skulle betala i självscanningkassan drog jag kortet på fel ställe som en tjej bakom mig så snällt påtalade! Tydligen hade hon också gjort det misstaget i början, ingen skylt stod det heller!! Det var mitt nöje i fredags!! Nu är det dags för en tur till gällstad!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?