Box

2011-02-16, 19:48:48 / Kategori: Allmänt
Hello everybody!

Sitter just nu o skakar tangenter :P Jag har nämligen varit på box o händerna bara darrar. Det brukar bli så precis efter passet. Grymt skönt i alla fall. Skön peppning från alla som deltog i boxen. Det gör att man pushar sig själv to the limit!! Kort o gott alltså bra träning.

Idag har varit en fullsmockad dag för övrigt och jag bara längtar till helgen nu :) Ska nämligen inte vara hemma då utan träffa de små söta, nämligen syrrans kottar. Emelie fyller 4 år nu på Lördag. Har redan funderat ut en present, men inte varit o inhandlat den ännu.

Imorgon är det torsdag redan. Så fort veckan har gått. Min träningsvecka har sett ut såhär;

- Måndag: Snabb promenad innan jobbet i kylan så benen kändes som tusen nålar 30 min
- Tisdag: Cykling 20min + core 30min
- Onsdag: Box
- Imorgon --> Bodypump är det tänkt

Resten av helgen blir promenader!!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?