Resume

2011-02-12, 18:40:53 / Kategori: Allmänt
Denna vecka har gått så otroligt fort, kan inte fatta det. Dagen har också bara rusat förbi! Lördag kväll and what is up?! Igår var jag o vaccinerade mig med sista Twinrix-sprutan (6-månaders) för jobbet och självklart för min egen skull. Så ont det gör!! Inatt vaknade jag av att jag låg på den armen o det bara dunkade :P

Trots sprutan var jag ändå o tränade igår. Det blev aerobic med countrytema. Det var grymt skoj!! Det blir nog det varje fredag nu framöver :) Idag var en helt uunderbar dag med klarblå himmel, snö o minusgrader så man kunde bli sådär rosigt rosa om kinderna sina på den timmeslånga promenaden.

I en vecka nu har jag suttit klistrad framför tv.n medans O.C avsnitt efter avsnitt rullar på! Tänk att den serien är så bra. Don´t you think?!

Ett bra tips vad gäller munvård?!
  • Tänk på matfrekvensen
  • Använd eltandborste (spelar nästan ingen roll vilken tandkräm som används...hitta din favorit)
  • Använd tandtråd/tandsticka/mellanrumsborste varje dag
  • Implantat?! - använd den flossade tråden, den kan man helt enkelt inte vara utan
Any questions? Just ask ´em

Veckans träning har varit;

Måndag: jobbar sent så det blev "vila"
Tisdag: Gym 60 min
Onsdag: Box
Torsdag: Vila
Fredag: Aerobic countrytema
Lördag: Promenad 60 min
Söndag: Who knows?

Dags för lördagsmys!

See ya



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?