Today

2011-02-27, 13:34:22 / Kategori: Allmänt
Idag är det Söndag o imorgon är det ännu en ny arbetsvecka som börjar. I helgen har vi inte gjort så mycket. I fredags kväll var jag o tränade. Fick ett sms om att det inte blev aerobics country utan istället blev det en gästinstruktör o funk. Helgen kunde inte ha börjat bättre. Det var hur kul som helst! Hon var grym helt enkelt. Hon hade tålamod med oss o ingen av oss hade testat på funk tidigare. Härlig stämning trots att vi bara var 8 stycken. Men skönt ändå att vara en mindre grupp än vad det annars är.

Ikväll är det danceaerobic o det ska bli spännande att se hur det blir. Dock känner jag mig inte helt hundra. Känns som om jag håller på att brinna upp. Är helt varm o så!! Men ingen feber. Tempen är på 35,8 grader.

Kramis♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?