2 januari

2011-01-02, 09:51:17 / Kategori: Allmänt
Det är en mycket speciell dag idag, som skall firas med att bara ha det mysigt o ta en massa foton. Solen lyser från en klarblå himmel o det är ett riktigt vinterlandskap här. Vi får hoppas på att det fortsätter att vara sådana här vintrar med många minusgrader o snö i mängder. Trots att det är besvärligt för alla som kör bil o pendlar till och från jobbet så är det helt fantastikt fint. Det får inte glömmas bort!

Vaknade med att jag hade ont i halsen. Tror det är dags att göra lite te. Te är någonting som jag i stort sett bara dricker när jag är sjuk och har ont i halsen. Hoppas det går över snart.. Idag åker min syster o hennes familj till Thailand och ska vara borta i 10 dagar. Försökte få tag på henne på nyårsafton,men jag antar att hon har haft fullt upp med att packa o få i ordning alla barnens väskor också. Jag får önska dem en härlig resa och hoppas på att de får fint väder så att de kan njuta o bara vara.

Ett bra citat kommer här:

" Do not allow others to make your path for you. It is your road and yours alone. Others may walk with you, but no one can walk it for you."




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?