9 Januari

2011-01-09, 09:05:04 / Kategori: Allmänt
Idag har min syrra vart i Thailand en vecka. Hoppas de har det gött där :) Jag hoppas på att få se många bilder när de kommer hem.

Innan mamma o Erik skulle bege sig hem till Linköping igen, fikade vi på ett gammalt café vid namn Violas. De hade jättegoda kärleksmums där o självklart gott kaffe. Efter fikabesöket åkte vi först till MIO o kollade. Mamma ville kika på lampor,men det slutade med att de gick därifrån med en nyinköpt spegel som de har saknat hemma. Därefter blev det en tur till Second Hand affären Vinden o kollade runt. Det fanns dock ingenting som föll oss i smaken just då, men det finns ju fler Lördagar.

Vid lunchtid åkte de hemåt Linköping o vi åkte en sväng till Göteborg för vi skulle inhandla canvasdukar som ni redan har sett bilder på hur det blev. Jag älskar att pyssla, men det är nog ingen nyhet!

Idag skall jag försöka satsa på att komma iväg o träna!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?