Back to reality

2011-01-04, 16:29:32 / Kategori: Allmänt
Nu är det verkligen tillaks till verkligheten igen. Första jobbdagen börjar med att man måste köra en timme lite drygt för att komma till jobbet påsnömoddig o slirig väg. Väl på jobbet kommer min chef till mig o säger att vi måste lägga om tiderna nu när jag går upp på 100%. Egentligen skulle schemat ha börjat igår, men jag var ju ledig igår! Som tur var såg vägarna bättre ut påväg hem :) Undrar om man orkar eller rättare sagt hittar motivationen till att gåtill gymmet idag?! Egentligen har jag ingen lust, men det är nödvändigt!

Jag vill göra om min blogg, men vet inte riktigt hur jag ska klara av det. Jag kan inte detta med programmering för fem öre. Jag vill nog köra på en neutral bakgrund o bara ha den helt simpel liksom. Vi får se om jag klarar detta eldprov... Wish me luck!!

Nu är det hög musik som o på med städhandskarna! Här skall röjas undan ganska så mkt!! Fast nu ringer mamma ser jag. Får se vad hon har på hjärtat!!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?