Friday and not the day off

2011-01-07, 21:41:32 / Kategori: Allmänt
Idag har varit en ganska hektisk dag. Vi var 2 sköterskor o så jag på jobbet till 2 tandläkare, varav den ena är van att jobba i två rum. Detta samtidigt som vi skulle svara i telefon o vara behjälpliga o receptionen. Vi överlevde kan jag säga och jag tycker att vi gjorde ett strålande jobb idag. Vi kompletterade varandra så bra att det gick som smort hela tiden. Härligt när det är så. Jag har en rolig historia som har uppskattats ganska mycket på jobbet, dock är det inte jag som har hittat på den och inte heller jag som kom till jobbet med den. Här kommer den i alla fall;

" En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar.- Ja visst, fråga på bara.
Den unga mannen frågar sin pappa.
- Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?
Pappan blir lite förvånad, men svarar.
-Jo,min son, det finns tre sorters bröst. I 20-årsåldern har kvinnan bröst som meloner, runda och fasta. Runt 30-40- årsåldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter 50 blir brösten som lökar.
-Lökar?
-Ja, när du ser dem får de dig att börja gråta.

Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar.
-Kan jag ställa en personlig fråga mamma? Hur många typer av penisar finns det?
Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar.
-Jo, min dotter, en man går igenom tre faser. I 20-årsåldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30-40-årsåldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter 50 blir penisen som en julgran.
-Julgran?
-Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration.

Detta är nog vad man kan kalla en FREDAGSFRÄCKIS!!

Nu ikväll har vi och mamma & Erik ätit middag ihop och det blev inte mindre än potatisgratäng med fläskkarré och sallad. Mycket gott!! Därefter blev det kortspelet PLUMP. Erik vann o jag kom tvåa, mamma trea o Richard fyra.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!! ♥

Sandra

Hahaha, den va bra :D



2011-01-08, 16:45:18 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?