Helgen

2011-01-23, 19:18:57 / Kategori: Allmänt
Igår var jag o tränade. Gick faktiskt helt okej. Gickäven en promenad till stan för att hitta en blomma tillvåra grannar som vi var judna på middag hos. jag hade ingen klocka med mig dit o helt plötsligt var klockan 03.48. Snacka om att man har skoj!! Vi åt en helt underbart god middag o sen spelade vi en massa spel. Såå skoj har jag inte haft på länge!! :)

Idag vaknade jag 11.00 o jag kan säga att det är väldigt ovanligt för att vara mig, jag brukar alltid gå upp vid kanske 8-9 på helgen trots att man vet att man kan sova ut. Upp o städa med en racerfart för idag skulle vi bjuda på fika o sånt. Det såg ut som ett bomnedslag men nu är det riktigt snyggt hemma. Ibland är det bra att det kommer nån för då får man i alla fall fart på städningen, vilket jag ofta tenderar att skjuta på alldeles för länge. Egentligen vill jag ju ha det snyggt omkring mig, men det går bara inte att hålla det så, undrar varför?! :P

Imorrn är det jobb igen. Förresten så blev det en liten promenad idag på en halvtimma ungefär. Skönt att komma ut lite i den friska luften!

So long!! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?