Snöglitter

2011-01-02, 22:53:01 / Kategori: Allmänt
Vad kan vara skönare än en långpromenad i solen o snön o gå på isen som ligger på Mjörn?! Helt underbart har det varit idag. Känner dock att jag fortfarande har ont i halsen. Det bryter liksom aldrig ut. Vi hade med oss matsäck ut o det känns alltid härligt att kunna äta ute i det fina vädret o njuta för fulla puckar. Hoppas Ni alla har haft en lika fin dag som jag har!

Tittade i lite inredningstidningar ikväll o nu har jag fått inspiration till vad mitt nästa projekt är för att kunna förgylla vardagsrummet o få lite liv på väggen. Hittade en text som var så klockren o den tänkte jag skriva eller rättare sagt använda mig utav schabloner som jag duttar färg på så att texten blir någorlunda fin också. Kan vara en smart idé. Underlaget får bli en uppspänd canvasduk. Lite shabby chic stuk blir det, men ändå stilrent o snyggt o "inne". Det är kul att göra egna saker för då vet man att man har lagt ner lite omtanke bakom idén. Visst kan man köpa saker istället, men vad är det för kul med det. När man pysslar själv ser man hur sakerna sakteliga växer fram o bara det är en del av charmen. ♥

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?