TIME FOR DINNER

2011-01-06, 16:23:08 / Kategori: Allmänt
Snart kommer mamma o Erik hit o då ska vi laga lite god mat tillsammans. Det blir hemmagjorda revensspjäll med sallad o vitlöksbröd. Till detta serveras det väl kyld cider. Ska bli otroligt gott, börjar bli hungrig nu.

By the way så var jag o körde passet jag snackade om på gymmet. Det blev cykling 40 min o styrka 15 min. Känns skönt när man får ta ut sig o bli sådär härligt svettig!

Det får nog bli lite kortspel ikväll, man får ju passa på när man inte är bara två utan faktiskt fyra så det kan bli ett riktigt spel av det. Kanske blir det plump, 500 eller Vist.

Nu ser min blogg lite ut som mitt jobbs färger. Orange och turkos. På jobbet har vi Turkosa pikétröjor med vår orangea logotype på. Nu är det förresten nedräkning tills vi får flytta o börja jobba på den nya kliniken.

I wish you all a pleasent evening!

GRATTIS DAN på din födelsedag! Hoppas du får en fin dag!!

See ya!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?