Update

2011-01-20, 21:16:51 / Kategori: Allmänt
Just nu är det mycket som händer och pågår så därför har jag ärligt talat bara skippat att blogga denna vecka. But here´s an update;

Har: Precis borstat tänderna
Just nu: Längtar jag efter John B lund
Ska: Snart sova för imorgon är det freedag, men ska upp vid 05.00
Humör: Helt okej
Äter: Nada
Dricker: Inget
Bästa: Freeedag imorgon o en härlig helg stundar
Sämsta: What to say?!
Väder: Brrr...fucking cold again

Detta var en liten update alltså. Min syster ringde i veckan och berättade hur underbart det var i Thailand och vad de hade sett o hittat på. Jag är också sugen på en resa!! Nästa vecka är det klinikflytt! Spännande och förväntansfullt. Det ska bli såå skönt att få komma ner till de stora lokalerna :)

Tips!!
Använd eltandborste...kanske tandtråd också :P

KRAM o godnatt!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?