Sköna semesterdagar!

2011-06-07, 18:50:35 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen! Idag har det varit jobb igen efter flera välbehövda & härliga lediga dagar. I fredags var jag på Öckerö, hönö & fotön. Vädret var helt underbart med sol o klarblå himmel! Lördagen började med Zumba för att på eftermiddagen ta det lugnt o bara ha det skönt! By the way så har jag läst ut den underbart bra boken Elsas mode, del två :) nu saknar man storyn, men i slutet stod det i en liten textruta att det kommer en tredje bok. Då får jag vänta med spänning på fortsättningen! Igår var det Sveriges nationaldag o den firades med att äta god kulglass från glasscafet triumph & som sedan avnjöts på trappen intill ån som rinner genom staden! Resten av dagen tillbringades faktiskt hemma o genom att göra iordning hemma, rensa & slänga en massa saker som var antingen skräp eller som man inte tyckte om. Det blev helt plötsligt en massa plats över i skåp etc. Skönt att få iordning på röran också känns det som!! Nu ska jag dra & träna! Vi har i alla fall ett födelsedagsbarn denna vecka i en present är på väg med posten till min underbara storasyster Carina. Hoppas hon kommer att tycka om det!! :) kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?