Update

2011-03-28, 08:30:19 / Kategori: Allmänt

Helgen började i fredags med att gå tillSportlife för ett Aerobic country-pass. Helt underbart skoj! Vi var bara 4 stycken. I lördags blev det Zumba o sen var vi hos Richards mamma o träffade Max. Han har blivit lång :) Han pratar massor också! Anna var också där så hopn skjutsade oss till Götet där vi skulle fira Wictor på Hard Rock Café. Härligt att skaka loss höfterna igen :P Dansade som en tok. Hemresan blev tåg!

Söndagen blev en redig slappardag. Film hela dagen o sen på kvällen blev det bio "I am number four" Det kommer ju definitivt en uppföljare till den filmen. Superbra var den också.

Snart ska jag fixa till mig innan jag ska till jobbet! Längtar till fredag då jag ska träffa Sandra o Nina. :)

Kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?