Yesterday

2011-05-08, 09:44:30 / Kategori: Allmänt

I fredags var jag olämnade tillbaka glasögonbågar som jag hade fått låna med mig hem från Synsam för att testa. Jag kände mig inte nöjd med någon av dem o då fick jag en annan optiker som hjälpte mig i affären. Hon bara, silverbågar hade vart snyggt o du har ett rätt såsmalt ansikte precis som jag o de första hon plockar fram sitter klockrent, så jag beställde dem! Jag är dock lite pirrig såhär i efterhand om jag gjorde rätt beslut, men det återstår att se. Jag fårdem inte denna vecka utan det blir förmodligen tisdagen veckan efter det. :) Även solglasögon med min egen styrka. Härligt inför sommaren. Min syn hade blivit bätttre, vilket jag är glad för.

Igår var jag ute o cyklade, det var så varmt att jag fick ta av mig tjocktröjan o cykla resten av vägen i linne. Underbart!! Är sommaren här snart tro?! På kvällen blev det en promenad hem till Anna o Jonas, som by the way,ska ha en liten om 1,5månad, för en grillkväll. Det blev Richards syster Anna och hennes tjej Nicole samt deras kompis Mia som också var med denna kväll. Vi satt ute hela tiden, men framåt 23.00 hade det blivit rätt så kyligt. Tur att vi fick skjuts hem utav dem sen.

Idag blir det att fortsätta röja lite här hemma o sen ska vi till Richards mamma en sväng!! Det blir skojsigt!!

Ha en underbart bra dag med solsken! ♥

Kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?