Barnmorskan

2012-04-18, 15:26:14 / Kategori: Baby/barn
Dags för ett besök hos barnmorskan för att se hur det är med bebisen och mig själv. Vi började med att ta ett blodprov för att följa upp min blodgrupp eftersom jag är A Rh neg samt kollade mitt blodvärde som var 135. Jättebra. Fick beröm för min fina mage också :) Den lille är fixerad med huvudet långt ner i bäckenet och det har den varit sedan i början av mars så idag fick jag min journal som man skall ha med till förlossningen trots att det är en månad kvar och flera besök hos barnmorskan innan dess.

Igår var en representant från Trygg Hansa på hembesök hos oss för att prata om framförallt barnförsäkringar, men även för att jämföra våra andra försäkringar och se över vad vi har för något i dagsläget. Hon stannade i en och en halv timme. Alla som jobbar med sådana uppgifter är ju naturligtsvis försäljare och man ska vara lite kritisk när man får höra information från ett företag, men det var förvånansvärt bra. Hon jämförde med andra bolag och uppgifter. Superbra att får reda på vad man har och inte har och vad man kanske bör fundera över att skaffa.

Min nya favoritserie på tv3 play är Elsas värld. Jag har läst alla 3 böckerna och tycker att de är jättebra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?