Bästa boken om mig - inte så lite kaxig

2012-04-24, 16:31:33 / Kategori: Baby/barn
Jag var en sväng på stan och där inhandlade jag en kudde till babyn på Hemtex. Jag kollade även på en badbalja som går att vika ihop och som därav tar mindre plats på babyproffsen "flexibath". Vi har ju inte så välplanerat badrum. Det är rymligt, men väldigt fyrkantigt. Köpte dock inte den idag.


Foto: FlexiBath hämtadfrån - http://babyproffsen.se/produkt/visa/350:FlexiBath

I Alingsås finns det en bokia-butik som bara inriktar sig för barn. Jag var därinne och frågade om de hade några "Boken om mig" vilket de givetvis hade. De hade fåexemplar av varje bok, men många olika varianter. Butiksbiträdet sa att det handlar om tycke och smak och att jag gärna fick slå mig ner på stolen och bläddra igenom och se vad jag tyckte - vilket jag också gjorde. Jag fastnade väldigt mycket för "Bästa boken om mig - inte så lite kaxig" skriven av Terese Öman. Så den fick följa med hem :)


Bilden är hämtad från: http://www.tereseoman.se/p/basta-boken-om-mig.html

Härligt! Jag är så förväntansfull nu! Det är inte utan anledning man kallar detta för "att gå i väntans tider".





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?