Nybakade scones en tidig lördagsmorgon

2012-04-28, 07:11:23 / Kategori: Allmänt
Det kanske är såhär att vara gravid - att sova dåligt och sen vara hungrig en tidig lördagsmorgon när jag alla andra dagar brukar sova minst till kl. 9.00. Är det inte lite konstigt då? Hur som helst hoppas jag kunna sova en liten stund till efter att jag har stillat min hunger! Till frukost blir det nybakade scones med ost och O´boy till! Ljuvligt gott :)

Sania

Jag som sitter här och nyss påstod att jag inte är en frukostmänniska - dricker en kopp fil oftast, om jag ens äter frukost - men nu blev jag ju galet sugen på att gå ner och göra scones! Man skulle ha hallonmarmelad och philadelfia! :c



Ha en fin dag! ^^



2012-04-28, 10:13:48 URL: http://sania.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?