Träning

2012-06-17, 11:00:20 / Kategori: Allmänt

Det är först denna vecka som jag har kunnat ens börja tänka på att träna! Träning för mig nu innebär att jag ska komma i form efter min graviditet & då spelar även kosten en stor roll. Jag har satt upp som mål att försöka skippa allt vad kakor heter och fokusera på regelbundna måltider och frukt & grönt! Träningen blir definitivt ingen "hård träning" nu i början utan jag börjar successivt. Min första träningsvecka har sett ut såhär;

Måndag- cykling 20 min
Tisdag- promenad 60 min
Onsdag- promenad 25 min, armövningar med 4kg hantlar 15 min & plankan 3*1 min
Torsdag- cykling 20 min, plankan 3*1 min
Fredag- armövningar med 4kg hantlar 15 min, plankan 3*1 min
Lördag- cykling 20 min, promenad 30 min, plankan 3*1 min
Söndag- promenad 50 min, plankan 3*1 min

Allteftersom jag känner mig starkare kommer jag att öka på hastigheten samt tiden vid cyklingen & så småningom har jag som mål att börja träna på gymmet i alla fall i slutet av juli!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?