Äntligen fredag

2012-03-30, 19:48:05 / Kategori: Allmänt

Friday!! Need I say more?!

Härligt är det med fredag och den stundande helgen. Ikväll blir det grillat med klyftpotatis och en underbar sallad samt grillad majskolv som jag fullkomligt älskar just nu. Richard och jag var iväg på storhandling på ICA Maxi med alla andra fredagshandlare...det vill säga att det var fullproppat i affären och alla gick nästan på varandra. Nästan lite a la Ullaredshysterin.

Vattenträningen gick bra idag och alla som är i bassängen är så himla trevliga. Jag har fått ett eget träningsprogram som jag följer och det går bra i vattnet, men så fort man kommer upp ur bassängen känns det ganska så rejält. Nu är det vecka 34 vilket innebär att det är 6-7 veckor kvar tills det är dags för den lille att komma. Jag tittade på SVT play och på programmet" Född 2010". Det var skönt att få se olika familjer och deras historier kring hur det var innan, under och efter förlossningen. Var riktigt passande att de sänder de avsnitten nu :)

Nu är det mat ♥

Hoppas ni alla har haft en underar fredag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?