Dregglisar

2012-03-31, 18:28:36 / Kategori: Allmänt
Hej!

Lördagen har bara försvunnit. Imorse var jag och klippte mig på frisörstugan no. 19 i Alingsås, frisören heter Alexandra och är väldigt duktig och trevlig. Äntligen har jag hittat en bra frisör där jag bor :) Hon lockade håret med plattången när hon var färdig eftersom det var Lördag och allt!

Idag blev det lite inköp av jerseytyger för jag har tänkt göra dregglisar. Ni som inte vet vad det är såär det som en dregellapp till babys. Hittade jättefina tyger i olika mönster och kulörer. Bilder på det kommer sen. Medans jag sitter här i soffan håller Richard på som bäst med att göra i ordning vårt rum. Det hinns nog inte med någon målning idag för som sagt så vet jag inte vart tiden försvann denna Lördag.

 


Denna bild är hämtad från: http://dregglis.se/

Dessa bilder är bara inspiration- det blir inte dessa typer av tygmönster!

See ya!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?